„Piękny umysł”

„Zawsze wierzyłem w liczby. W równania i logikę, które pozwalają odkryć sens. Ale po życiu poświęconym takim poszukiwaniom… pytam, czym jest logika. Kto decyduje o sensie?
Moje poszukiwania wiodły mnie przez świat fizyczny, metafizyczny, urojony i z powrotem.
I dokonałem najważniejszego odkrycia w mojej karierze, najważniejszego odkrycia w życiu.
Tylko w tajemniczych równaniach miłości… można odnaleźć prawdziwy sens.
Jestem tutaj tylko dzięki tobie, jesteś całym sensem jaki mam, jesteś dla mnie wszystkim.

John Nash „Piękny umysł”

Dlaczego nie obejrzałam „Pięknego umysłu” wcześniej chociaż tyle o nim słyszałam? Żałuję, że tak późno ale i cieszę się, że jednak.

Te słowa… Jak pięknie można wyrazić swoją miłość, jak mocno można kochać…

One thought on “„Piękny umysł”

  1. a ja się zastanawiam czy wgl istnieją słowa, które potrafiły by wyrazić miłość… te zacytowane faktycznie ujmują, są czymś oryginalnym niż banalne i nadużywane KOCHAM CIĘ.
    czy nie będzie łatwiej pokazać miłość czynem, gestem… nie wiem.

    w każdym razie wobec tego i ja muszę wpisać piękny umysł na moją listę, tym bardziej, że przyda mi się coś ciekawego po sesji.

Skomentuj

