The Pierces – Ruin

You will never hear my voice again…

5 thoughts on “The Pierces – Ruin

  1. mam pytanie. kiedy widziałam na twoim blogu zdjęcia pewnego znanego fotografa, wiem ze moze to wstyd nie znac jego nazwiska ale ja nie znam ;/ ale ujeło mnie jedno zdjecie: trumna na ktorej jest flaga – prawdopodobnie był zolnierzem, a obok trumny zona, ktora sie tam zadomowila, laptop, kubek herbaty, materac. moglabys mi podac linka albo nazwisko autora zdjec? Bede wdzieczna 🙂

    • ja jak je zobaczyłam to miałam takie ściśnięte gardło, że nie byłam w stanie nic powiedzieć. straszna sytuacja ale trzeba przyznać że Heisler zrobił z tego świetny reportaż.
      nie ma za co 🙂

  2. Może to okrutnie zabrzmi, ale ja uważam ze najbardziej ujmujace są zdjęcia tragicznych wydarzeń. Takie potrafią złapać za serce. No a tak w ogóle Sefora to ja – aneta L. nie wiem czy mnie jesszcze pamietasz :] kiedys byłam częstszym gościem twojego bloga, ale ostatnio nie mam czasu zeby nawet sie podrapac :/
    chyba sie starzeje 😀

Skomentuj

