Zmiany, zmiany, zmiany… na lepsze!

Pozamiatałam sobie troszkę w życiu. Nadałam trochę więcej kolorów, zaczęłam myśleć o tym co by tu zrobić, żeby było mi dobrze. Przez kilka ostatnich dni wstaję z uśmiechem i z uśmiechem kładę się do łóżka. Otaczają mnie fajni ludzie, którzy dają mi energię. Poczytałam też troszkę o sile wizualizacji, o przyciąganiu tego co wysyłamy i zaczęłam to stosować w swoim życiu. Efekt? Dwie wizualizowane drobne rzeczy spełniły się, tryskam energią, patrzę przez różowe okulary na swoją przyszłość.

Jak widać zaktualizowałam też motyw na blogu. Ten jest bardziej energetyczny i lepiej pasuje do tego jaki mam nastrój.

Mimo że kiedy spoglądam w dół to widzę sporą bańkę w której znajduje się mały człowiek to jeszcze do końca nie wierzę w to, że w moim życiu pojawi się za kilka miesięcy córka. Jestem szczęśliwa. Nie mogę się doczekać kiedy ją zobaczę 🙂 Wszystko będzie nowe, cały świat odwróci się do góry nogami, będzie wielka rewolucja 🙂 I nie mogę się już tego doczekać!

Wykorzystuje każdą chwilę, żeby robić coś fajnego. Czytam, piszę, oglądam, spaceruję, spotykam się z ciekawymi ludźmi. Za trzy miesiące będę pewnie zmęczona, niewyspana i będę trochę więcej narzekać, więc na razie dzielę się z Wami samymi pozytywami jakie w sobie mam 🙂

Trzymajcie kciuki za moje poczynania w kierunku zajęcia sobie czasu jeszcze bardziej 🙂 Ahoj!

6 thoughts on “Zmiany, zmiany, zmiany… na lepsze!

  1. Aż mi się lepiej i tak cieplutko zrobiło koło serducha po przeczytaniu Twojej notki 🙂
    Ja taką „bańkę” nosiłam dziesięć lat temu, a teraz obok mnie siedzi Zuźka, pannica 🙂
    Dużo samych radosnych chwil Ci życzę, takich jak ta dzisiejsza!
    Pozdrawiam!

Skomentuj

